Kalla mig jultomten

Hej finisar! Har inte hunnit skriva något idag än. Nu slutar jag jobbet om tio minuter så jag har börjat packa ihop mig hihi. Efter jobbet skall jag med Sara hem och dra till gymmet med henne och Patrik! TAGGA! Är fortfarande förkyldis men jag orkar inte hålla på att mjäka. Förkylningen försvinner ju aldrig, suck. Men jag är grymt taggad och det kommer bli ett jäkligt grymt pass helt enkelt!
 
Efter gymmet skall jag hem till systeryster och leka jultomte hihi. Alla skall få sina julklappar och det kommer bli så hiiiimla kul att se alla reaktioner. Saknar dessutom My och Neah jättemycket! Kanske får jag en liten matbit med om jag har tur. Men men, vi hörs senare ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback