Jobba på nyårsnatten

Hej hjärtan. Nu sitter jag här på jobbet med resten av alla 20 operatörer. Det ringer knappt över huvud taget och jag känner att min förkylning bara blir värre och värre haha. Ögonen värker och näsan rinner. Dessutom känner jag mig skitvarm i hela ansiktet så jag är nästan säker på att jag nog har fått feber med. Lyckat! Jag får i princip aldrig feber, men nu är jag nästan säker. Kokar över hela jag.. Men vad skall man göra? Skulle ju se väldigt bra ut om jag stack hem på nyårsnatten när jag blivit jämkad att jobba. Njä, jag får nog försöka hålla ut till sju imorgon bitti. Sen skall jag sova heeeeela dagen lång.
 
Hoppas ni får en toppenkväll allesammans! Själv kommer jag nog inte ha överdrivet mycket att göra. Får kika lite på snygga tatueringar och fundera vidare på min sleeve. Är så sjukt peppad att fortsätta med armen för tillfället! Får se om jag kanske kan få in någon tid veckan fyra när jag och Sara ska hänga en hel vecka medan pojkarna åker skidor. Längtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback