Drömhuset

Hej vänner! Gissa vad? Kikade runt lite på Hemnet.se och jag tror precis att jag har hittat drömhuset. Så HIMLA fint och stort och lagom pris och allting. Vill verkligen bo där! Jag vill vill vill vill vill. Har någon lust att pröjsa lite på ett hus till mig? Åh. 
 
För övrigt började jag precis kolla en liten skvätt på sista Harry Potter filmen, men kände att jag inte alls orkade kolla haha! Snacka om beslutsångest. Robin sitter och spelar lite. Själv tänker jag nog krypa till kojs redan nu. Är sugen på att läsa lite och är redan trött som sjutton (som hela dagen). Lär säkert inte kunna sova inatt bara för det hehe. Skriver lite mer imorgon igen. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback