Seg i skallen

Hej fina ni! Sitter just nu på jobbet och är så jäkla otroligt trött. Eller, eftersom jag sovit ganska lite så är jag seg i skallen. Jag har inte huvudvärk, men har ändå ont i huvudet. Konstigt? Skall bli skönt att vara ledig resten av dagen och hela tisdagen. Sen blir det tre dagars jobb igen! Blä. Sitter i alla fall här med Åsisen. Har släpat med mig datorn och planen är att vi skall hinna kika på många filmer inatt hehe. I wish.
För min och Robins del blir det till att börja packa ner allting som finns i lägenheten. Vi måste nog sätta oss ner och göra någon slags plan så att vi kan bestämma hur och när vi skall packa. Vad vi skall ha kvar, och när vi måste flytta allting. För som sagt, vi lär ju få flytta hem till pappa om några veckor. Skriver nog mer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback