Tacokväll

Hej fina ♥ Hittills har jag lyckats väldigt bra med att göra "ingenting". Jag har bara ätit frukost/lunch, kollat på TV, läst bloggar och slappat så mycket jag bara kunnat. Robin skall iväg senare till Lindome och umgås med sin bror och sina pojkar. Själv blev jag uppringd av min store storebror och blev inbjuden på tacokväll! MUMS. Som jag har gått och längtat efter tacos och så poff, får jag samtal om det? Sjukt lycklig blev jag i alla fall hihi. Synd bara att Robin precis innan ringde och sade att han skulle iväg. Typiskt! Men som han sa, man får passa på att leka latjolajban medan det är bra väder ute. Slänger in ett inlägg senare ikväll med innan jag skall sova! Skall slänga ner kameran i väskan redan nu så att det garanterat blir några bilder ikväll haha. Hopps ni får en fin Onsdagskväll ♥
 
Värdparet för ikväll. Skall bli spännande att kika på deras lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback