Haha den knasigaste kvällen någonsin

Hej hjärtan! Kan ni gissa vad jag hittade när jag kom hem? Två små pojkar som sov tillsammans i min säng haha.  Dom till och med kramades lite. Sedan kastade dom ut sig själva och lade sig bägge två ute i vardagsrummet. & kan ni gissa? Jag har inte blivit störd en endaste gång av Robin nu under dagen! Det är bara min kisseblåsa som har väckt mig två gånger. Sedan gav jag upp vid tvåtiden. Ankan har lånat min dator hela dagen och spela Diablo III med Robin så jag har inte velat störa dom. Så det är först NU jag får min älskade dator! Skönt. Snart skall vi alla tre äta och sedan blir det ytterligare en jobbnatt för mig tillsammans med Åsa! ♥
 
Här får ni en gammal bild på grabbarna grus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback