Tidsinställt inlägg

Hej hjärtan! I skrivande stund ligger jag antagligen och sover haha. Skämt o sido. Tidsinställt inlägg såklart! Antagligen så ligger jag för tillfället och sover. & förhoppningsvis låter Robin mig vara i fred för en gångs skull då ankan sovit hos oss inatt hehe. Vanligtvis brukar han komma in efter tre-fyra timmar och pussa lite på mig och pratar lite med mig, mysigt kan man tänka sig, men i vanliga fall vill jag slå ihjäl honom haha. Mitt hjärta och hans separationsångest. Så himla fin är han. Han förklarade det igår att "jag måste ju titta till dig och kolla så att du är okej", fina pojke. Finns ingen jag älskar så mycket som honom! Skriver lite mer kärleksförklaringar när jag vaknar hehe, hoppas ni har en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback