Super mycket bebisgos på schemat!

Hej hej! Sorry för dålig uppdatering igår. Var verkligen iväg HELA dagen från morgon till kväll. Och kan ni gissa vad? Såklart glömde jag kameran hemma igår. MEn med tanke på att det regnade konstant så hade det nog varit ganska svårt att få några bra kort hehe. Men skoj hade vi i alla fall! Vi åt supergod paj som Elisabeth gjort och myste där hemma ända tills klockan blev strax efter nio!
 
Idag skall jag åka hem till Lotta för jättesupermycketmassa bebisgos! Men först skall jag hinna åka hem till älskade Rannebergen och hämta ut mitt paket (som tog en dag att komma? GÖTT) och sedan åka med mamma hela vägen till systeryster. Det kommer bli slagsmål om vem som skall gosa med Neah mest haha. Jag, mamma, Gertrud, Christian? Hihi. Senare i eftermiddag skall jag till El Corazone och äta lite gott med mina vännisar. Första gången på år och dar som vi inte går ut för att supa? Haha. Kommer bli jäkligt låg uppdatering idag i alla fall. Men ha en fin Lördag allisammans ♥

Kommentarer
» Th

Då befinner du dig typ där jag bor idag :D

Svar: Men, vart bor du någonstans? Hihi
Emma Johansson

2012-07-07 // 10:46:04
» Th

Jag bor två hållplatser efter kaptensgatan :D älvsborgsgatan heter gatan ^^ hihi

Svar: Asså? Gött ju :D
Emma Johansson

2012-07-08 // 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback