Lipar ikapp med alla på TV

Hej vänner! Sitter och kollar på Biggest Loser nu igen. Lipar ikapp med alla på TV haha. Så himla sorgligt det kan bli, usch. Idag skall jag jobba natten, som vanligt. Imorgn med dessutom! Inte en susning vilka jag jobbar med men det blir nog bra. Med tanke på hur bra väder det är så funderar jag på att gå ut och sola lite. Däremot har vi inga badkläder framme här hemma (korkat) men det får bli underkläder helt enkelt. OM jag går ut. Har en hel del som går att packa ner här hemma nu. Dessutom måste jag handla så att vi har något att äta senare och så att jag kan ta med lite kvällsmat och frukost till jobbet. Skriver lite mer ikväll kanske ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback