Sjökossan

 
Hej! Vaknade upp som en svullen tjock sjöko i princip. Täppt i näsan, ont i halsen, ont i kroppen. Känns faktiskt jäkligt segt! Skulle gått ut en sväng med Sara i morse och powerwalkat men det fick ställas in. Jag som var så himla pepp!
Dessutom blev jag brutalt uppväckt av Robin som tvingade mig att ringa till tandläkaren igen. Det var i och för sig bra eftersom jag fick ett mycket bättre bemötande idag och MER hjälp än av den andra tanten som svarade sist! Känns könt. Efter omsomningsförsök ringde Robin igen och igen och sista gången tänkte jag att jag skulle slå ihjäl honom. Men då visade det sig att det var en kollega i Västmanland som ringde och behövde fråga något! Efter sista samtalet blev det till att gå upp :)
Är så himla sugen på K-special!!!! Vi har absolut ingenting hemma. Kanske orkar masa mig ner till Tempo? Tveksamt haha.
Trackback