Tårtavslutningskalas, eller vad kallas det?

Hej kära ni. Nu har jag och Robin varit iväg på tårtavslutningskalas, vad man nu kan kalla det! Robins lillebror gick ut sjuan idag och vid varje skolavslutning så firas det med jordgubbstårta. Himla mysig tradition tycker jag, något jag själv faktiskt tänker föra vidare såklart :) 
Jag och Lisette stod för dekoration av tårtan hihi. Som vanligt! Älskar när vi pysslar med sånt, så himla kul. Det blev en vanlig fika med Robins, farmor, farfar, mormor och morfar och alla respektive såklart. & lilla Nelly! Sen kollade vi på en massa studentkort och bilder ifrån när familjen Pålsson var på Rhodos och i Kroatien. Blev inte alls sugen på att åka iväg då, nejnjej. VILL NU!

Nu skall jag och hjärtat mitt bara ta det lugnt och själv skall jag ta en knäckemacka, mums!
(Blev för övrigt inte en endaste bild tagen med min kamera idag haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback