Ricinolja till håret

Ligger i sängen för tillfället. Skall nog hoppa in och ta en varm dusch om en liten stund. Sen skall jag kurra ihop mig i sängen och kika på någon bra film på datorn med en liten påse godis bredvid. Mums! Innan duschen skall jag slänga i lite ricinolja i håret som jag köpt på apoteket. Ricinolja sägs ju vara skitbra för att få håret att växa! & inte bara det utan det blir jäkligt bra kvalité på håret med. Har testat det lite av och till sen nån månad tillbaka men jag har liksom inte tagit det på allvar. Tror man skall lägga i det 2-3 gånger per vecka. Så får väl börja nu och se om det händer någonting under sommaren hihi.
 
Ganska häftigt va?

Kommentarer
» Patrik

frågan är ju bara om håret växer mer än vad det skulle ha gjort annars ;) hår växer ju ganska mycket på typ en månad ändå :P

Svar: Hehe vi får se helt enkelt! Oavsätt om det växer eller inte så blir håret jäkligt lent och skönt ;)
Emma Johansson

2012-06-24 // 18:00:59
URL: http://ettborttappatliv.bloggplatsen.se/
» Marie

Min svärmor har precis börjat med detta också, ricinolja alltså. Så vi får väl se om det fungerar! :)

Svar: Ja! Det kan ju inte bli värre än att håret växer i vanlig takt :)
Emma Johansson

2012-06-24 // 22:05:45
URL: http://niomanadersvantan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback