Bergsjön

Hej fina! Jag, Robin och ankan var iväg förut och kikade på området i Bergsjön och jag kan inte säga att det var särskilt mycket att hurra över. Det var världens betongområde med Lidl mitt i allting och inget annat. Ett litet torg som man måste ta sig över för att komma till lägenheten.. Jag fick känslan av att jag inte alls skulle känna mig trygg där faktiskt. Inte alls! Fy vilket dilemma. Vad skall jag hitta på nu? Det är ju inte alls bra att tacka nej till ett erbjudande på Boplats. Åh!
 

Kommentarer
» Elain

Man kan väl tacka nej några gånger tycker jag. Ni skall ju inte känna er otrygga!! Du kommer ju hem på kvällar, nätter. Nej säg nej!!!

Svar: Jag får göra det! Det måste ju faktiskt kännas bra annars fungerar det inte...
Emma Johansson

2012-06-24 // 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback