Haha vilken katastrof

Hej vänner! Vilken lång dag det har varit. Själv planerade jag att försöka sova ända till klockan fyra idag eftersom jag jobbar ännu en natt idag. Men tror ni det blev så? Självklart inte. Robin hade missat helt att jag skulle jobba natt idag igen, så han väckte mig vid tolv och frågade hur vi skulle göra angående mat på midsommar. Inte sjutton vet jag svarar jag då jag var måttligt trött och irriterad. Jo men handla tyckte hjärtat att jag kunde göra idag och jag frågade hur sjutton han hade tänkt att jag skulle hinna det? Robin ser ut som ett frågetecken och det slutar med att vi rusar till affären och fixar en massa prylar som vi skall ta med hem till Sara och Patrik imorgon.
 
Så jag har alltså från klockan tolv idag handlat, stått och stekt hemmagjorda köttbullar (jag och R gillar inte sill haha!), fixat och fixat och fixat. Nu ser ögonen i kors och jag kallsvettas av för lite sömn. Skall snart gå och sova igen hade jag tänkt. Det är ju några timmar kvar till jag skall jobba! Skriver senare på jobbet igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback