Har vi ens setts?

Hej vänner! Jag är så jäkla trött. Huvudet värker lite lätt, knäna värker mer än lätt, kroppen är helt slut och jag är så trött att jag skulle kunna somna bums på momangen. Men vet ni vem som ringer då? Jo Robin. Han vill så gärna att jag håller mig vaken till han kommer hem så att han hinner prata lite med mig, mysa och pussas lite. Sötnosen. Det känns som att vi inte har setts på flera dagar.. Men det blir väl lätt så när jag tränar på förmiddagarna och han på kvällen. Dessutom var han iväg både idag och igår med HG och jobbade. Så det har blivit lite kvalitetstid med varandra. Men ikväll skall vi bara mysa och kramas han och jag. Älskade prins ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback