Kalas hos my

Hej finisar! Robin kom som sagt och hämtade mig i morse, så himla snäll! Jag totaldäckade direkt när jag satte mig i bilen och vaknade när vi nästan precis var hemma. Det kändes precis som att jag bara blundade och öppnade ögonen, sjukt! Sov i vilket fall ända till tjugo i elva innan jag behövde gå upp för att min blåsa höll på att sprängas! Hihi. Sedan sov jag till tjugo i tolv och gick upp och fixade iordning mig. Lika bra att ta god tid på sig, eller vad säger ni? 
 
Nu skall jag och Robin i vilket fall som helst iväg på kalas hemma hos My som fyllt nio! Stora tjejen. Längtar efter all mat och alla godsaker haha, känner mig helt bakis idag. Hatar första jobbnatten. Var för övrigt ute och tränade lite med Chabo på åkern med, så himla kul! Han blir verkligen duktigare och duktigare hela tiden. Han har börjat förstå att han inte jättegärna vill gå för långt ifrån mig haha. Sötnosen! Det är precis det jag vill lära honom. Men men, skriver lite mer senare och bilder kommer såklart upp med ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback