Vilken skit

Hej finisar! Nu är jag vaken och på ganska dåligt humör (vanligt nu för tiden va?). Det var som sagt Robins natt att gå ut med Chabo, orkade han det? Nej. Vem fick gå ut med hunden? Jo jag såklart. Så nu är jag skittrött och vill egentligen bara hoppa ner under täcket igen. Men nu är det sista arbetsdagen innan jag är ledig lördag-söndag. SKÖNT! Skall jobba tillsammans med Åsa idag hihi. Mysigt! Sara jobbar dessutom lite tidigare än oss, så alla tre är på plats samtidigt. Trion! Men men, nu får jag gå in och putta på Robin. Han fjäskade med att köra mig till tåget om en liten stund så att han slapp gå ut med lilleman nu på morgonen också. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer
» Therese

Vad du låter honom smita undan! :p tänk när ni skaffar barn sedan, kommer bli hundra gånger värre, ska han få smita undan då också? :p

Svar: Fast nu handlar det mer om att Chabo inte kan sätta sig ner och vänta medan jag och Robin diskuterar om vem som skall gå ut med honom mitt i natten. Så för min del tänker jag mest på hunden
Emma Johansson

2012-11-09 // 11:03:48
» Therese

Kör ni varannan gång eller något annat system så slipper ni diskutera. Borde inte han också tänka på hunden främst? :)

Svar: Vi kör varannan natt, men igår vettefan vad som hände! Jag antar att jag är mer lättväckt än vad robin är :)
Emma Johansson

2012-11-10 // 08:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback