Skämskudde till mig

Hej finisar! Skämskudde till mig för att jag varit så dålig på att uppdatera de idag och igår! Fy. Igår var jag bara väldigt upptagen här hemma och idag började jag jobba skittidigt! Så jag hann inte riktigt uppdatera i morse innan jag åkte hemifrån med Robin. & på jobbet har vi haft fullt upp HELA dagen så jag har knappast haft tid att slänga upp ett inlägg heller. Men men, vad ska man ta sig till? Hihi. 
 
Nu är jag i alla fall hemma. Robin hämtade mig i Frölunda Torg för att sedan åka till Sisjön och köpa flyttkartonger. Det har inte riktigt varit den bästa eftermiddagen, Robin har varit på pisshumör och jag med på grund av att han har skällt på mig. Suck! Men men, nu är jag som sagt hemma. Chabo ligger här hemma och sover nu, gullgrisen. Har saknat honom hela dagen. Skriver kanske ett inlägg senare med, nu vet ni att jag lever åtminstone? Hihi ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback