Frukostdags

Hej finisar! Nu har jag precis ätit frukost här med familjen. Gottgottgott! Inatt var det jag som gick ut med Chabogosen. Han vaknade först vid halv tre, sedan vid fem och därefter vid halv nio! Så himla duktig är han som säger till så fort han behöver gå ut på natten. Gullegrisen! Inatt skall jag som sagt jobba och det blir tillsammans med Dani och Åsa! Så himla mysigt. Älskade vänner!
 
Innan dess skall jag, pappa och Elisabeth packa ner så mycket vi kan av huset med. Har för övrigt lyckats byta bort mitt pass den 17:e så att jag kan vara med och flytta allting hihi. Senare i eftermiddag skall ju Robin iväg på kalas och jag skall passa på att sova. Förhoppningsvis tar Robin med sig lillen så att jag får lite lugn och ro. Skriver lite mer senare! Ha en fin dag allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback