Jag har nog aldrig svettats så mycket

Hej vänner! Sitter på jobbet nu och har min sista rast. Jag var ju iväg i förmiddags och tränade med Sara. Vi körde 25 minuter på crosstrainern och tog i som fasen. Bara det att vi inte riktigt hann varva ner innan vi skulle in och köra MRL. Att vi inte dog! Jag har aldrig i mitt liv svettats så mycket som jag gjorde i det rummet. Man hoppade och stutsade och flög och allt vad vi nu gjorde. Haha, oj vad jag skrattar åt det nu. Jag måste sett urdum ut när jag inte orkade hänga med. Men kul var det! Nästa gång blir det dock ingenting innan passet hihi.
 
Som sagt, om ca 1,5 timme får jag äntligen åka hem. idag är jag ju på dag 4 av fem. Sen är jag ledig på tisdag och därefter jobb i tre dagar till. Jobba 8 av nio dagar, woho. Jävligt segt! & jag kan jut ala om att jag INTE har bokat det schemat själv. Fy. Men men, skriver kanske lite mer senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback