Tio Pepe

Hej alla! Sitter just nu i soffan och skall alldeles strax kolla på Eclipse. Vi har allihopa varit iväg och ätit på Tio Pepe inne i Kungsbacka! Otroligt god mat. Jag beställde in någon hamburgare med Crispy Cross potatis eller vad det nu heter. Oj jag ögonen blev stora när jag såg hur otroligt mycket mat det var jag skulle äta! Tror att jag åt en tredjedel bara, men gott var det som sagt! Det vi gjorde innan restaurangbesöket är fortfarande en hemlighet och kommer fram i bloggen först när det är bestämt hihi. Så ni får allt vänta!
Imorgon blir det jobb, som vanligt tänkte jag skriva men det är ju inte sant haha. Men snart så. Vill för övrigt att mina skavsår skall läka så att jag kan börja träna igen! Så himla irriterande. Men men. Hoppas att ni alla har haft en fin söndag, det har jag ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback