Vägmärken & Vägmarkeringar

Hej vänner! Har suttit halva kvällen med att ha läst igenom Vägmärken & Vägmarkeringar, ganska segt men blev förvånad över hur mycket man redan vet. Egentligen så är alla skyltar jäkligt logiska haha. Läste även lite sidor i Körkortsboken. Kommer ju ihåg en del sedan jag läste körkortsteori i trean på gymnasiet. Hoppas att det gynnar mig lite nu när jag äntligen skall ta körkort! Haha. Men nu börjar jag allt få lite huvudvärk och skall nog gå och lägga mig istället. Robin har redan lagt sig så lär ju få buffa bort honom (han vet inte hur man sover) så att jag kan få lite plats med. Hörs imorgon, godnatt! ♥
 



Kommentarer
» Ellen

Har också en sån pippitröja, jätte fin!

Svar: Tack snälla!
Emma Johansson

2012-09-14 // 16:48:40
URL: http://lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback