Hostan är helt galen

Hej finisar! Är så jäkla hostig och har riktigt ont i halsen. Hostan är olidlig verkligen. Hoppas att hostmedicinen börjar hjälpa mig lite snart för det här är riktigt jobbigt haha. Ligger och läser lite i min körkortsbok så att jag är förberedd när jag väl skall börja köra. Pappa har precis beställt hem ett nytt handledarintyg som sagt, så just nu väntar vi på det med. På tisdag är för övrigt första körlektionen! Hihi. Tycker att det är skitspännande. Längtar och olängtar verkligen på samma gång. Sara klarade för övrigt sin uppkörning idag! Grattis gumman. Jag är så himla avundsjuk! Vill bli klar med en gång nu nu nu. Fastän jag knappt kört haha. Hörs senare kanske ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback