Väldigt konstig händelse

Hej hjärtan! Var hemma och åt lunch hos Elain och Marcus förut. Det hände något väldigt konstigt faktiskt haha. Jag skall försöka att förklara så att ni förstår, men vill ändå inte riktigt berätta. Mitt i allt prat och babbel säger plötsligt Marcus till Robin "när kommer ........ nu då?" varpå Robin utbrister "Men åh, Emma visste ju ingenting!". Alla blickar hamnar såklart på mig (avskyr såna hemska ögonblick haha). Robin tittar då på mig och säger "ja, jag har ordnat så att du och jag skall kanske skall ........., spännande va? ...... händer kanske vecka 42". Ingen direkt reaktion ifrån min sida. Faktiskt så trodde jag att han skojade med mig. Det känns så fortfarande. Alla fortsatte i alla fall att stirra på mig och skratta så jag visste inte om jag skulle skratta med eller göra ett lyckotjut! Haha, jag tycker inte om när folk driver med mig! Det var ett konstigt ögonblick men jag känner mig väldigt glad nu om det faktiskt stämmer! Hihi. Hoppas! ♥
 
Din lille filur!

Kommentarer
» Elain

Goa gumman. Vi drev inte med dig. Det som är sant är att han är en filur. Du kommer gilla.......!

Svar: Haha jag förstår att ni inte gjorde det! Jag blev bara så himla överraskad. Pappa och Elisabeth har ju hört det med och visste "typ" vad jag pratade om! <3
Emma Johansson

2012-09-29 // 18:06:14
» Carolina

Men hallå, du kan ju inte bara säga a... galet nyfiken nu ju! ;-) Kram

Svar: Hihi det får bli en överraskning senare om några veckor! KRAM
Emma Johansson

2012-09-30 // 11:20:26
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback