Robins nya tatuering

Hej hjärtan! Ligger just nu i sängen. Har ätit lite frukost och tänkte kika runt på lite sidor. Vad för sidor tänker jag inte berätta men kika runt lite som sagt. Jag hade jättesvårt att somna igår eftersom Robin inte var hemma. Men eftersom jag tagit min insomningstablett så vart jag helt plötsligt avdäckad. Robin kom hem någongång runt tolvtiden tror jag. Är så himla nyfiken över hur hans tatuering ser ut nu! Men han kom in och pussade massa på mig innan han åkte iväg till jobbet. Min fina prins!
Idag skall jag iväg på körlektion igen och förhoppningsvis blir jag inte lika så hängig som igår efteråt. Känner mig faktiskt mycket piggare idag än vad jag gjort på länge. Skönt!
 
Det är för övrigt så himla mysigt att titta ut genom fönstret och se hur löven redan nu har börjat bli alldeles gula. Jag älskar hösten! Speciellt när det är sådär kallt att man måste ta på sig tusen kläder för att hålla värmen, men ändå känna när solen lyser på en. MYSIGT! Jag älskar att man kan börja ta på sig varma tröjor och skor & dricka hur mycket te man vill. Ha raggsockor! (bästa som finns). Jaja, skriver lite mer senare kanske ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback