Vem älskar inte tacos?

Hej finisar! Ligger i sängen nu och har världens matkoma någonsin. Vi bestämde oss för att laga lite tacos här hemma förut. Så himla gott! Jag älskar tacos. Det är så fruktansvärt megasupergott. Dock har jag varit lite knasig i magen idag men fick allt i mig två stycken ändå hihi. Mums! 
Har läst en hel del i min körkortsbok. Snart är den färdigläst och då är det bara att börja om haha. Skall bli kul nu när jag faktiskt har börjat köra på riktigt! Då fattar jag nog lite mer än vad jag trodde att jag förstod innan. Pappa har även ringt och beställt hem ett nytt handledarintyg, äntligen. Så så fort intyget kommer hem blir det full rulle med att köra, woho. Känner mig så himla glad. Har även haft ett telefonmöte med min läkare idag och han skrev ut lite mer insomningstabletter till mig. Känns mycket tryggare!
 
Imorgon skall jag med pappa och Elisabeth till vårdcentralen. Tror att båda två har blivit smittade av min halsfluss. Det är bara Robin som har lyckats hålla sig frisk! Min hosta är mycket bättre, men jag har fått ont i halsen igen, så det är bäst att kolla upp det med. Jäkla Kåvepenin. Jaja, hoppas att ni har haft en fin dag allihopa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback