Körlektion

Hej hjärtan! Sen uppdatering idag jag vet. Hade körlektion fem över tio i morse och trött som jag var försökte jag sova så länge jag bara kunde. Så det blev inte riktigt någon tid över för att skriva här haha. & eftersom tågen bara går en gång i halvtimmen var jag redan halv tio inne i Mölndal Centrum. Köpte mig en Veckans Nu och satt och läste inne i väntrummet vid Pressbyrån hihi. Körlektionen gick för övrigt sjukt bra! Körde inne i centrum och utanför. Tränade på att köra ut ifrån vägkant, växla upp och ner och att ratta åt alla möjliga håll haha. Det är så himla svårt att veta vart jag har bilen bara! Åh. Nästa lektion är i vilket fall nästa vecka. Nu får det bli att köra MASSOR med pappa istället!
 
Efter körlektionen var jag inne en snabbis på Apoteket och köpte en Footner! Har hört att dom är skitbra för fötterna. Man sätter fötterna i två påsar med geggamoja i och sedan trillar all död hud av. Skitbra för att få lena och fina fossingar. Uppdaterar senare om resultatet hehe. Mina fötter behöver verkligen kureras!
 

Kommentarer
» nicole kestola

sötis!


skulle du kunna hjälpa mig? jag är med i en foto tävling där man kan vinna en systemkamera, och det vill jag hemskt gärna eftersom jag inte har någon, och att fota är något av det bästa jag vet! Jag ligger på plats 2,3 och 4 i tävlingen och jag skulle verkligen bli hemskt glad om jag vann. det skulle betyda allt för mig! allt du behöver göra är att rösta, skriva i din mail och aktivera din/dina röster på din mail. Sedan kan du skriva en kommentar att du röstat så länkar jag dig! gå in här : http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/rosta-fa-lank.html#comment du behöver absolut inte göra det men du skulle göra mig galet glad,och du får en bild + länk på min blogg. obs, glöm inte att gå in på din mail och aktivera din/dina röster! (rösta gärna på nummer 2, för det är den jag ligger tvåa med!) Förlåt ifall att du inte gillar hjälp kommentarer, men det skulle betyda allt!kram ❤

Svar: Självklart hjälper jag till :)
Emma Johansson

2012-09-28 // 14:01:25
URL: http://nikkki.se
» nicole kestola

tack! men skulle du kunna lämna en kommentar på min blogg, annars kanske jag glömmer att du röstat och då får du ingen länk + bild och det vore inte rätt ju :(

Svar: Det var väl på din blogg jag kommenterade? :) Eller?
Emma Johansson

2012-09-29 // 11:03:54
URL: http://nikkki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback