Den berömda frisören!

Hej finisar! Vilken natt det har varit. Försöker att vänja mig av vid mina insomningstabletter så att jag inte äter dom varje kväll när jag skall sova. Jag somnade dock hur bra som helst vid tio-halv elva och vaknade inte förrän klockan var tre igen! Jag var skittrött men kunde verkligen inte somna om. Halvslumrade fram till tjugo över sju när Robin fick för sig att vakna. Hade sån jäkla huvudvärk när jag vaknade! 
Jag och R har i vilket fall hunnit åka en sväng hem till mamma som behövde få besök av den berömde frisören haha. Blekte hennes hår i vanlig ordning och umgicks lite med Markus! Hihi. Nu kom vi precis hem och jag har äntligen slängt i mig två huvudvärkstabletter och skall försöka sova bort min närsomhelstmigrän i någon timme. Ikväll blir det att spela bingolotto tillsammans med Robin och resten av familjen! Så himla kul. Hoppas ni alla får en fin kväll ♥
 

Kommentarer
» nicole kestola

älskar ugglor :D

Tack tack för din rööst! nu har jag länkat dig! blev du inte länkad måste du säga till mig, och då är jag super ledsen! tack igen! kram ♡

Svar: Tack snälla du, det var så lite så :) Kram
Emma Johansson

2012-10-01 // 11:23:04
URL: http://nikkki.se
» Ellen

åh va söt!

Svar: Hihi ja!
Emma Johansson

2012-10-02 // 07:38:09
URL: http://elllllenss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback