It's friday bitches

Hej vänner! Sitter i kökssoffan och stirrar på Robin när han äter lasagne till frukost. Han är en riktig pain in the ass idag! Han vaknade vid fyra-tiden i morse och kunde inte somna om, så han är rätt jobbig idag. 
Lucy har för övrigt varit jätteduktig hela natten och sovit lite halvt om halvt med oss i sängen och på golvet. Hon har dessutom använt lådan och inte mattan som toalett, vilket jag är grymt nöjd över! Hihi. Nu ligger hon inne i våran nybäddade säng och sover. Skruttan!
 
Nu skall jag alldeles strax gå till bussen för att åka in och träffa Therese i stan! Kommer bli grymt kul. Dock är inte vädret det allra bästa men what to do? Kommer ändå bli kul att ses. Men nu måste jag skynda mig, ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback