Ullared for real

Hej godingar!
Nu har jag, Elisabeth och hennes mamma sprungit runt på Ullared HELA DAGEN. Vi kom dit när klockan var nio och åkte halv fem. Helt sick! Med tanke på att det var så otroligt dåligt väder med så var det självklart helt knökat där inne. Har nog aldrig sett så mycket folk som idag, och jag vet inte riktigt hur många gånger jag ville smälla till alla, men vi klarade oss ut helskinnade! I spöregnet såklart, det måste ju tilläggas. Summan som vi sammanlagt betalade tänker jag inte ens nämna, för den var pinsamt hög haha. Helt sjukt verkligen.
 
Nu har jag precis fixat i ordning mig och skall alldeles strax iväg tillsammans med Robin. Mer om det kommer nog imorgon, ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback