Mat på Esters i Kungsbacka

Hej vänner!
Igår efter att jag kom hem var det bara att direkt byta kläder och fixa i ordning sig. Vi skulle nämligen ner till restaurang Esters i Kungsbacka för att fira Elain. Jag kunde ju inte skriva någonting eftersom hon inte visste om det själv hihi. Det enda hon visste om var att hon skulle klä upp sig och vara redo vid 18:00. Sedan fick hon på sig både ögonbindl och musik i öronen. Glad blev hon i alla fall när hon såg mig, Robin, Robins farfar och hans fruga. Så himla kul!
 
Dock blev det lite sent igår kväll, men nu sitter jag här på jobbet igen. Fit for fight! Kör dessutom bara 7 timmar idag så jag slutar redan kvart över ett, helt awesome om ni frågar mig. Men jag måste jobba vidare, skriver lite mer senare idag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback