Redan Lucia

Hello you!
Lucia idag. Harregud vad tiden går fort! Inatt vaknade jag utav att jag fick så J Ä V L A ont i höften/ryggen. Jag höll helt ärligt på att dö. Jag kunde varken stå, gå eller ligga ner utan att det strålade ner mot benet. När jag sökt lite på det så tror jag att det har med min ischiasnerv att göra, den måste ha hamnat i kläm på något sätt för fy i helvete vad ont jag hade. Började nästan lipa!
 
Nog med det nu. Om en liten stund skall jag bege mig till tåget och åka hem till mammi. Hon har gjort tomtegröt till mig som jag kommer att sluka på tre sekunder hihi. Mums! Skall även låna med mig lite mer böcker hem ifrån Markus, det är ju faktiskt bara två dagar kvar tills vi åker till Teneriffa! Som jag längtar.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback