Tre dagar av sex

Hej finisar! Nu sitter jag här på jobbet, igen. Är jag alltid här eller? Haha. Känns verkligen inte som att jag gör något annat. Nu är jag inne på min tredje dag utav sex. Hur skönt? Oskönt utav bara fanken. Blir alldeles trött bara jag tänker på det haha.
Efter jobbet blir det såklart en tripp till gymmet. Känns som att det var en evighet sedan jag var där senast. Men det var det ju självklart inte. Funderar på att träna imorgon innan jobbet med, börjar nämligen 09:30. Hade varit så himla skönt att få springa lite innan och få lite energi. Det får nog bli så! Frågan är bara om jag kommer orka kravla mig upp ur sängen hihi.
 
För övrigt, jag lyckades slå av min tumnagel förut med hjälp av min gigantiska träningsväska. Smack så åkte tumnageln av. Fick lite småpanik när jag tog av handsken, med tanke på att hela min egna nagel rök i somras när jag slog av den. Usch! Men den klarade sig nu såklart. Vi hörs senare hjärtan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback