Men dillchips

HEJ ALLA!
Sitter för tillfället på jobbet och dör trötthetsdöden. Fyfasiken vad dåligt jag har sovit inatt, jag har absolut ingen aning om varför? Jag brukar i och för sig sova lite dåligt söndag till måndag när jag har varit ledig under helgen, men ändå. Jag är så trött nu så jag vet knappt vad jag heter. Så himla typiskt!
 
Idag händer ingenting mer än att åka hem efter jobbet och försöka vila upp mig. Vad mer kan man göra när man inte sovit? Hihi. Köpte för övrigt förra veckan en stor påse med dillchips som jag änu inte har lyckats kalasa på. Igår fick jag öppnat påsen åtminstone och smakat, SÅ GOTT. Har varit så himla sugen, och jag blir supersugen nu bara jag tänker på påsen som ligger i vardagsrummet omnomnom. Anyways, idag blir det vilodag för mamman och bebisen i magen för mer än så orkar jag inte. Så många knop lär inte bli gjorda på jobbet idag hehe ♥
 
The biggest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback