Shopingrunda

Heeeej alla!
Det blev två timmar på kungsmässan. Vi sprang runt inne på Claes ohlssons först, sedan in på Kicks, HM, indiska, och en fika inne på espresso house! Köpte lite rengöringsprodukter till ansiktet, nagellim, mama-kläder och lite bodys till mini. KUNDE INTE LÅTA BLI! Robin lär ju få ett frispel på mig nu haha. 
 
Vet ni vad jag gör nu för övrigt? Jag gör det förbjudna. I min värld får man ALDRIG dricka julmust, äta peppakakor och dricka glögg innan 1 december! Men eftersom vi åker iväg halva december och över jul så blir ju ingenting som vanligt i år haha. Så nu dricker jag faktiskt julmust, och det är bara den 25 idag!! Löjligt kanske ni tycker men viktigt för mig haha.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback