Vardagstankarna

Hej på er!
Min förkylning blir inte bättre. Inte ett dugg! Den har snarare ändrat karaktär nu och gått över ifrån att inte ha någon röst alls och vara snustorr i munnen till att ha så mycket slem (ursäkta) att jag knappt kan hosta bort det. Jag har dessutom börjat få ont i tänderna... Så idag skall jag bara ta det lugnt och ligga i sängen. Inte göra några knop för fem öre! Låter det som en deal? Jajjemen.
 
Jag är för övrigt livrädd att förkylningen inte skall hinna försvinna innan förlossningen startar. Verkligen livrädd! Jamenar, det är ju som ett marathon att föda barn frisk. Hur i helvete klarar man då av det när man knappt kan andas och mår allmänt skit? Jag vill verkligen helt slippa göra kejsarsnitt, det låter så obehagligt. Blä!
/vardagstankarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback