Höggravid febrig tant

Fjortonde april 2014.
Vad tokigt. Ett år äldre. & egentligen så är det bara för att jag har en bebis i magen som jag känner mig mer vuxen. Jag väntar på mitt egna barn. Snart kommer inte världen längre att kretsa kring mig och Robin, hela vårt liv kommer att kretsa kring det här lilla livet. Tänk så många födelsedagar vi skall fira ihop, som familj och som en egen liten individ. Detta var nog sista året som jag tänkte på att det är "min födelsedag". Snart kommer jag bara att tänka på att det närmar sig lilla grynets födelsedag. Så himla spännande!
 
Trots all sjukdom idag så har jag haft en jättelugn och bra födelsedag. Vi åt god middag, jag bakade en kardemummakaka och en finfin tårta. Nu är jag dock helt slut och mår FÖRJÄVLIGT. Så imorgon blir det tyvärr inget jobb för min del. Jag måste tänka på mig själv och på att bli frisk! Höggravid febrig tant på jobbet? Nejtack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback