28 dagar harregud

28 dagar.
Om 28 dagar är mitt och Robins barn beräknat att komma till världen. Det är så jäkla spännande, fantastiskt, underbart men även skräckinjagande, läskigt och galet! Ett barn. Vårat barn, mitt och Robins. Någonting som vi har skapat tillsammans. Halva honom och halva mig bor för tillfället i min mage. Jag är så nyfiken. Vem är du älskade unge? För älskad är du redan både av mig och pappa. Vi älskar dig mer än någonting och ändå vet vi inte ens hur du ser ut. Hur är det möjligt? Är du mammas lilla pojke eller pappas prinsessa? Jag vill så gärna veta, jag längtar så. Mitt mammahjärta slår för fullt och jag vill inget hellre än att få hålla dig i min famn. Kom ut till oss nu!
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback