Adressändring

Hej fina ni!
Vilken morgon. Jag är täppt som en jäkla propp i ansiktet! Halsen värker utav bara HELVETE och jag snorar som bara den. Febern verkar som att den hålls i schack just nu, vilket är skönt. Så just nu lägger jag precis all krut på att försöka kurera mig. Det enda nyttiga jag gjort idag är att adressändra åt mig och Robin, vilket känns jävligt onödigt då vi bara ändrar från B till A på samma adress haha. Men vi vill ju ha posten i en egen brevlåda, så det är bara att göra det! Men men, vad annars? 
 
Jo jag blir så jävla trött på folk. Folk som beter sig som svin och som jag helst hade velat bryta näsan på. & nej, det är verkligen inte mina hormoner som talar. Men fanken vad irriterad jag blir ibland! Men nu skall jag inte vara den som är den. Jag skall skära upp en bit kardemummakaka och sedan läsa lite i sängen. Ta det allmänt lugnt! Hoppas ni får en fin dag! Själv längtar jag något enormt efter min lilla bebis idag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback