Deklarerat

Hej fina ni!
Idag har jag inte gjort många knop alls. Jag har lyckats prata med försäkringskassan som sagt och sedan tog jag mig en lång och härlig dusch. Jag har även deklarerat & det känns bra att även det är gjort hihi.
 
 
Nu skall jag alldeles strax ta mig min dagliga powernap. Idag är det egentligen sista delen av föräldragruppen men jag känner mig inte alls pepp på att gå dit. Jag blir så arg över att dom lagt in den så sent för oss här i Kungsbacka. Vi började sent (tror det var vecka 35-36 för min del?) och sista gången nu så är ju alla vi mammor som är med höggravida och kan föda vilken dag som helst. Man vill ju ändå vila den sista tiden... & skall man gå på föräldragrupp så vill man ju veta att man faktiskt kan vara med på alla träffar. Nä. Sånt irriterar mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback