Nu är jag ledig

HEEEJ!
Hur har ni det? Jag förväntade mig nästan att det skulle vara sol idag med ute, men när jag trött kikar ut så är det molnigt? Vad tusan! 
Jaja. Inatt har jag sovit som en kratta. Av någon anledning så har jag inte kunnat somna ordentligt, och när jag väl har somnat så har jag bara drömt en massa mardrömmar. Fy!
 
Men vet ni vad? Nu är jag för övrigt HELT ledig fram till förlossningen och till första februari nästa år (som är planerat hittills). Det låter ju helt vansinnigt haha. Men det känns skönt och befriande. Nu har jag inte en massa "måsten" att göra. Som till exempel att gå upp tidigt och gå till jobbet! Nu kan jag bara vara hemma och ta det lugnt, mentalt förbereda mig och bara försöka må så bra jag kan innan det är dags.
Det enda jag hade kvar på listan var att ringa till försäkringskassan men det löste en kvinna där åt mig idag genom att ringa upp. Så nu är det avcheckat på listan också hihi. 
 
Nu är det bara den där sköna majvärmen som skall dyka upp med så blir allting helt perfekt hihi.

Kom ut nu älskade onge, 15 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback