Fixat inför kusins bröllop

Godkväll på er fina ni!
Idag har jag haft en fantastisk dag. Jag kan fortfarande inte berätta vad jag har gjort men så kul vi har haft! Jag har träffat min kusin och fixat lite inför hennes bröllop. Nu är jag dock HELT slut efter en heldag med henne så jag har faktiskt redan lagt mig i sängen för att läsa lite och snart sova. Jag missade ju min powernap idag så snacka om att jag är trött nu! Dessutom råkade jag dunka i stortån i dörren (eller tvärt om) så att jag böjde halva nageln och började blöda en hel del genom strumpan. Så nu pulserar det fint i tån hehe.
 
Imorgon skall jag däremot inte göra ett knop mer än jag måste. Förhoppningsvis så kommer min älsklingsåsa förbi och gosar lite och säger hej. Jag känner mig ju så himla ensam när jag inte kan åka iväg och träffa alla mina godingar när jag känner för det. Jag är ju som sagt inte så värst smidig längre! Men nu blir det lite läsning. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback