Strålande sol

Hej fina ni!
Hur är eran påsk? Själv har jag inte firat påsk i år heller. Så himla typiskt! Jag älskar påsk och tycker att det är en fin tradition att ha tillsammans med nära och kära. Men självklart när jag för en gångs skull är hemma under påsk så är jag dunderförkyld och kan inte vara med på någon middag. Typiskt!
 
Vädret idag är ju för övrigt helt fantastiskt! Eller vad säger ni? Vi har strålande sol och det är riktigt varmt ute. Dock är jag ju fortfarande väldigt förkyld, men en liten lunch fick minsan ätas utomhus idag. Nu ligger jag i sängen igen och skall vila lite hade jag tänkt. Mina fötter och ben håller på att klia sönder och det är förjävla jobbigt. Men vi hörs nog lite senare! Kramkalas.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback