Blödig BFF

Hej fina ni!
Igårkväll hade jag skrivit även detta i mitt kvällsinlägg: 
 
"Nu ligger jag för övrigt och är sådär blödig. Min fina elmustaschiobästis skall åka till England imorgon och jag kan inte följa med. Nu handlar det egentligen inte om det heller, men jag har blivit så blödig och orolig sedan jag blev gravid! Tänk om planet störtar, om någon får för sig att bomba tunnelbanorna igen eller KIDNAPPAR henne! Hua. Då får jag klämma ut bebis snabbt och leta reda på min fru igen! Då kommer det inte bli skoj för gärningsmannen alltså, att få känna på mina hormoner!!
Men nu skall jag sova lite innan jag brusar upp mig för mycket hihi.
Godnatt!"
 
Tills Sara en sekund senare klämmer ur sig av ren slump egentligen att Patriks syster som skall med, (hela Patriks familj och Saras familj skall åka) inte vet om att se blir fler än bara familjen. Hua! Slängde bort inlägget fort som tusan haha. Jag är nämligen inte säker, men jag tror att hanna läser min blogg & hur kul hade det varit om jag spoilat överraskningen några timmar innan? FY. Så det blev lite svettigt. Men nu är dom iväg!
 

Loveyoudarlingfrugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback