Kalas hos mamma

Hej alla!
Just nu ligger jag utslängd i soffan med världens mest svullna ben och fötter. Ryggen värker utav bara helvete! Så efter att ha varit på kalas hemma hos mamma och fikat så är jag nu helt jäkla utslagen. Alla syskon var på plats och lilla Neahbus var busigare än någonsin! Jag blir så glad när hon känner igen mig och ganska direkt fäster sig vid mig. Min lilla guldklimp! Hon som alltid är så blyg, men det blir bättre och bättre nu för varje gång hihi. 
 
Imorgon skall jag bara ta det lugnt. Robin och hans pappa skall måla på övervåningen hela dagen, så honom lär jag inte se på hela dagen. Fast nu kom jag i och för sig på att jag skall baka bullar på förmiddagen. Men det kommer att ske i min takt och sen skall jag PROPPA i mig en hel dröse och hoppas på att lilla bebis vill ta sig ut hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback