14 dagar kvar

BLÖ.
Dagen blev genast lite tråkigare. Jag fick lyssna på minis hjärtljud som låg på 138, lika underbart som alltid! Dock hade SF-måttet ökat från 35 till 40 cm på två veckor, vilket tydligen är väldigt mycket. Så nu blir det en extrakoll nästa tisdag för att se om inte skrutten bara legat konstigt idag! Men det känns ju ändå lite segt. SKULLE det vara något underligt så blir jag igångsatt tidigare antagligen, vilket är skönt eftersom jag vill ha ut bebis, men jag vill ju egentligen inte bli igångsatt! Jag vill starta av mig själv. Men men, what to do?
 
Nu skall jag försöka ta en liten powernap och sova bort den molande värken som jag har nedanför maggen. Ha en fin dag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback