Oxfilé och klyftpotatis

Hej på er!
Fyfanken vad trött jag är, dessutom har jag fått ont på vänstersidan av käken. Ingen tand specifikt, men i själva käkbenet. Säkert någon dum visdomstand som bråkar, eller så har jag väl knipit ihop tänderna för hårt när jag sov middag förut haha. Orkar inte!
 
Åsa var ju här förut och myste lite. Vi pratade igen oss om vad som händer och så fick hon gå upp och kolla på övervåningen hihi. Så fint! 
Just nu håller familjen på att göra lite mat i köket. Idag blir det oxfilé och klyftpotatis i all ära, omnomnom. Dock kan jag ju inte äta oxfilén som jag vill, men det blir gott ändå med en hel dröse vitlökssmör på! Kommer ha halsbränna deluxe inatt. Men det får det vara värt. 7 dagar kvar till beräknad bebis nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback