När tar det slut?

Hej alla!
Är på lite bättre humör idag än vad jag var igårkväll. Jag har dock inte alls sovit bra inatt utan haft värk utav bara helvete... Suck. När skall det ta slut? 
Så nu har jag suttit hela morgonen och försökt ringa till mödravården för att få tag i min barnmorska. Jag kan verkligen inte jobba när jag har såhär ont. Dessutom måste hon hjälpa mig att ta kontakt med Varberg igen så att jag kan bli skickad till röntgen för de här smärtstillande som jag fått hjälper verkligen ingentingen. Så egentligen är det precis som innan jag var på sjukhuset. Just nu är jag så jävla desperat av att inte behöva ha ont mer så det skulle inte ens spela mig någon roll om jag blev inlagd på sjukhuset. För det här går verkligen inte mer. Jag önskar att jag bara kunde lägga mig under täcket och SLIPPA känna den där hemska smärtan i sidan, men det gör ju precis lika ont oavsätt om jag ligger/sitter/står eller går. Helt sjukt!
 
Så nu väntar jag i alla fall på att någon från mödravården skall ringa upp mig och hjälper inte det så får jag ringa ner till Varberg. Vilken jäkla skit alltså.
 
Tur att jag har Lucy som stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback