Frukost date imorgon

Hej fina ni!
Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Inte gjort många knop alls! Anton har varit väldigt mammig och velat ha mig nära konstant. Så fort jag har gått runt hörnet så har han gallskrikit efter mig! Men han är ju fortfarande lite hängig. Det bryter liksom inte ut helt och inte blir det bättre för honom heller. Så himla tröttsamt.
Robin är för övrigt och tränar så jag har haft pappa och Elisabeth här uppe på lite middag. Nu har dom precis gått och jag sitter och kollar på mitt älskade TV4Fakta. 
 
Imorgon kommer Sara och Åsa hit på lite frukost. Som alltid hihi. Jag älskar våra frukostmoments! Det är så himla mysigt och Anton blir såååå glad när hans tanter kommer. Lite senare kommer kanske hans farmor förbi också, vilket hade varit superkul för vi har inte setts på så himla länge! Så får hon lite bebisgos med och jag får lite lugn och ro haha. Nä skämt å sido. Ha en fin kväll alla ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback