Anton fyra månader

Hej fina ni!
Vet ni vad? Idag blir Anton hela fyra månader. Det är ju inte klokt! När blev du så stor min älskade onge?
 
Han har hittat både händer och fötter, vilket han gärna visar upp för mamma och pappa. Han tar tag i sina fötter och rullar över på sidan hihi. Han kan vända sig från mage till rygg och ibland från rygg till mage! Ler man mot honom så får man ett stoooort leende tillbaka, och har man tur så får man ur honom ett litet skratt med. Det är som ljuv musik för öronen! 
 
Han kan även hålla i leksaker själv och älskar att tugga på precis allt. Händer är supergott! Det kliar nog lite i hans tänder med för nu dreglar han för fullt. Han är fortfarande världens snällaste bebis. Skriker bara om han inte får maten tillräckligt snabbt eller är övertrött alternativt sjuk. Han sover mellan åtta och sex vilket är helt okej för min del, för sedan somnar han om till åtta! Min duktiga kille. Det är säkert mycket mer som han kan eller har börjat med som jag inte kommer på nu, men han är helt fantastisk ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback